22. syyskuuta 2010

Flunssaa ja lääkettä

Syy miksi minusta ei kuulu onnettomia merkintöjä enempää on kamernalaturin puuttuminen. Kuka typerys unohtaa rakkaan ja tärkeän tavaransa kotikotiinsa kuukaudeksi? Minä! Olen siis elänyt ilman kameraa koko täällä olo aikani.


Viime viikonlopun vietin Mikkelissä vierihoitaen kuumeista Jayjaytä. Täytyyhän minunkin tuntea olevani tärkeä joten tein itsestäni sairaanhoitajan ;) Kuume tarttui yllättäen minuun jo lauantaiksi, mutta sain tahdonvoimalla ja stressinsiivillä vietyä pahimman taudin anatomian tentin yli. Eilen aamuna kävin tekemässä hyvin heikkona tentin ja tulin tänne kämppääni nukkumaan. 10 Greyn anatomian jakson, 4 litran kuuman mehun litkimisen ja 13 tunnin yö"unien" jälkeen olen elossa, vihdoin. Aamulla olo oli aivan hirveä ja muutama kyynelkin vierähti poskelle. Ystäväni sanoin, olen kainaloihminen ja en koe selviäväni yksin kuumeisena. Selvisin tähän asti ja nyt on aika pukeutua (klo 15.30) ja lähteä hakemaan lisää särkylääkettä autolla.

Sitä ennen kauneutta, rakkautta ja ihanuutta syksyyn


Kummitätini tekemä mustaherukkamehu isäni reseptillä on voimanlähteeni vielä tänään. Isäni soitti minulle eilen ja kysyi olenko muistanut laittaa mehuun paaaaaaljon sokeria. Ei kuulema auta jos ei ole paaaaaaljon sokeria. Seuraavalla mehunteko kerralla laitoin sokeria kunnolla ja kyllä se tepsii, vähintääkin psyykkisesti ;)

Kameran laturi saapuu sunnuntaina Lappeenrantaan kun perjantaina suuntaan kotio joten sitten alkaa kuvailu. Jippii! Nyt kuulemisiin höpönassut!!!

(kuvat kopsailtu http://leloveimage.blogspot.com/ , kiitos)

Ei kommentteja: