29. lokakuuta 2010

Voittaja

 Hyvää iltaa arvon kyylärit!
Täällä urheilun jälkeisestä filiksestä seonnut Ninna. Puoltoista tuntia sitten loppui pelkäämäni Bodypump ja siitä asti olen ollu liikkeessä. Olen siis täynnä virtaa ja innoissani! Mitä nyt kaupan kassalla en meinannut saada ojennettua rahoja kun käsi tärisi niin paljon tai kuinka pyörällä kotiin ajo oli kauhean vaikea suoritus ;D 


Fiilis täysin kuvien mukainen eli super iloinen ja todella hyvä! Heti ensi viikolla tämä typy käy hakemassa 10 kortin jumppiin ja alan metsästää tätä kivaa olotilaa useamminkin. Kiiiiiiiitos Johanna kun pyysit mut ja "painostit" (tietämättäsi ;D) mua lähtemään! Nyt on pumppi kammot karistettu ja mä pystyn siihen.

Tarkoituksemme oli jumppakaverin kanssa lähteä käymään vielä yksillä, mutta tää fiilis kattaa kaiken maailman siiderit ja päädyttii yksimielisesti sänkyyn lösähtämiseen. Maailman ihanin ajatus nyt kun alan rauhottumaan. Olen niin kikseissäni kuitenkin!!!
Käväisin kotiin tultuani lähikioskilla kun unohdin ostaa kaupasta maitoa. Matkan aikana oli aivan ihanaa hengittää raikasta syysilmaa ja kuunnella seuraavia biisejäjoiden olemassaoloa en edes muistanut. Nyt muistan:

Ei kommentteja: