28. lokakuuta 2010

Mitä pääsikään tapahtumaan?



Päätin viattomasti kysäistä luokkakaveria huomenna yksille koulun jälkeen kun olen yksinäni kotona Lappeenrannassa. Jotenkin se keskustelu päättyi tilanteeseen jonka mukaan minä Ninna the laiskimus olen menossa huomenna Pumppiin... Hmm!! Miten tässä näin kävi?


Kaverin sanojen mukaan "Jos Nina otat ihan vaan jotku puolenkilon painot ja jos viittisit kuvata sen niin pääsen siihen hauskuuteen mukaan!"
Terveisin neito joka ei jaksa edes petivaatteita rapsia kun "käy niin käsiin"... Hmm! Ryhmäpainetta huomenna joten pakko jaksaa nostaa vähintän niitä 2kg painoja :DD Voi apua!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Onnea koetukseen! Mä kävin eilen ja voin kertoa että tää päivä on ollut yhtä kidutusta, vaikka mulla olikin pienet painot! Mut ainakin oon oppinut mitä erikoisempia tapoja nousta tuolilta ja mennä rappusia, ihan vaan sen takia kun jalat ei yksinkertaisesti KANNA :-D

T. Lihaksikas-Paluil

Ninna kirjoitti...

Kiitti hirveesti Paluil! ;DD Mä ajattelin viel huomenna olla elos... mut saa nähdä ;DD
Mä kykenen näkee sut telmiis koirien kans kipeiden lihaksies kans ehehehe :DD
Onnea parantumiseen! ;)