7. lokakuuta 2010

Pinnallinen Ninna

Mua häiritsee koko ajan nykyään vaatteeni. Opiskelijabudjetillani en kykene ostamaan yhden yhtä rättiä ja vanhat repeilee liitoksistaan koko ajan. Villatakkini ovat joko reikäisiä tai nukkaisia. Näytän koko ajan todella räjähtäneeltä ja "likaiselta".. Olen sotkuinen ihminen, mutta siisteys ulkonäössä on minulle todella tärkeää. Pitää olla puhdas ja siisti! Toki luistan tästä omalla kohdallani laiskuuteni takia, mutta nukkaiset ja värinsä menettäneet paidat häiritsevät minua omassa käytössäni paljon.

Allu Tuppuraisen ja Nissen perät <3 eilen oli mukavaa

Eilen laukesi minun panikointini kaupoilla pyöriessä. Etsimme Jonille jotain kivaa kun tajusin näyttäväni itse juuri siltä millaista olen aina vältellyt. Olen pinnallinen, olen kaiken uuden perään ja olen tavaraholisti. Mulla on oltava paljon kaikkea kivaa pientä ja koko ajan uutta. Rakastan sitä ensimmäisen käyttökerran fiilistä! Leipäpussin ensimmäinen leipä maistuu aina parhaimmalle ja uudet kengät näyttävät aina parhaimmilta! Pariin kuukauteen en ole ostanut mitään muuta kuin farkut, nekin pakottavasta tarpeesta. Minun olisi nyt opeteltava pitämään parempaa huolta vaatteistani ja hoitamaan niitä oikein jotta saisin pitkäaikaisempia siistejä vaatteita.

Olen tyttö ja haluan näyttääkin siltä!
Tässä ei ollut päätä eikä häntää mutta mieleni teki päivittää. moimoi höpönassut

BONUS: Tämän päivän huippubiisit


Luokkakaveri koukutti Spotify listallaan mut moneen biisiin ja toi on yks niistä.


Tätä on kuunneltu kolme päivää repeatilla, rakastuin todella syvästi!!! <3

Ei kommentteja: