13. lokakuuta 2010

Action!

Nyt minimaalinen postaus. Olen tänään kirjoitellut 6 sivua toiminnan analyysiä ja siihen päälle vielä kansilehti joten ei aivan tekstintuottaminen onnistu.
Niin kuin jo eilen kettuilin, täällä Lappeenrannassa ei ole paljon heitellyt lunta. Näkymä oli tämän kaltainen eilen samoihin aikoihin kun monissa kaupungeissa satoi räntää: 


Mulla on siis todella upeat kalterit ikkunassa, älkää keskittykö niihin nyt ;) Toi kyseinen ikkuna on siis ovenkokoinen ja aukee samalla mekanismilla, joten pras ollakkin täällä 7. kerroksessa kunnon kalterit ;)
Kaunis ja hieman vain kirpeä syyssää vai?



Kuvien maisema ja kaunis iltaaurinko hämää kyllä pahemman kerran nimittäin ulkona oli ehkä syksyn kylmintä. En lainkaan ihmettele niitä lumisadepuheita kun kunnon pohjoistuuli lennättää lehtiä ympäriinsä. Satuin tuulettamaan koulupäivän aikana itseäni ulkona noin minuutin ja meinasin saada hypotermian (miten niin liioittelen?)! Talvi se tulla jolkottellee!

Jos Jjasmi ei saa ladattua kuvia niin tsekatkaapas mun upea asukuva. Ette kyllä paljosta jäis paitsi vaikka mun kuvienlataus kosahtais! Mulla kesti aamulla kahden kuvan verran kameranakku. Ekassa kuvassa ei näkyny koko tyttöä ollenkaan kun oli vahinkolaukaus. Tässä toisessa olen juuri pistänyt kengät jalkaan ja ehdin juuri ja juuri nousta pystyyn. Minua vain naurattaa toi asento ja sen vuoksi saatte nyt laatukuvaa!! On minulla sentään täällä ennennäkemättömät (mitä kettua?) kengät ja farkut, että jotain hienoa ja uutta tällä opiskelijalla ;) Kengät ovat koitoisin DinSkosta ja pökät perinteisesti VeroModasta. Farkut ostin kun viimeinen palkka kilahti tilille ja maksoin niistä kuukauden opiskelijabudjettini verran. Jees jees! Joskus oli hyvät ajat ;)

Nyt valmistaudun Greyn Anatomiaan ja nautin suuren urakan loppuunsaattamisen tunteesta <3 C ya!

Ei kommentteja: