20. lokakuuta 2010

Olen kosketusta vailla vapiseva nainen


Täällä syyslomalainen vain laiskottelee. Mulla on ollu kaikennäköisiä pikku hommia nyt lomalla hoidettavana, mutta suurimmaksi osaksi olen vaan löysäillyt. Aamut ovat venyneet iltapäivään jolloin onkin tullut kiire asioille. Iltaisin valvon todella myöhään, lähes aamuun asti enkä mistään syystä edes vaan istun koneella tekemättä oikeastaan mitään. Kouluhommia olen pikkuhiljaa ilman suurempia stressejä tehnyt alta pois. Yksi koulutehtävistä on ollut niin mieluinen, että jopa viime viikonloppuna suuressa väsymyksessäkin väänsin innoissani hommaa. Meidän nimittäin pitää tehdä koulua varten maskotti ja kertoa tarina kuinka se "mökkänä" on juuri minun maskottini. Innostuin hommasta ja olenkin tuhonnut nyt vaatteitani jotta voin pukea ihan itse ompelemani ja suunnittelemani pehmolelun minun näköisekseni.


Täällä ollessa on tullut paljon tutkiskeltua jälleen syksyn muotivillityksiä ajatuksen kanssa. Totesin tutkimuksien jälkeen että aika harva juttu sopii nyt mulle eli mitään suurta hinkua ei ole kovinkaan moneen rättiin. Itse olen hiihdellyt vesisateessa synkässä musta/harmaa-asuissani, mutta joku äitienkeli oli kaivanut kaapista punaiset korkkarini jotka olin vallan unohtanut joten piristystä sain vaatetukseeni aikaan niillä. Taisin hieman rakastua uudestaan noihin minikorkoisiin kenkiini! Sanon minikorkoiset, koska en välitä nykyisin enää noin minimaalisesta korosta, mutta noissa koron mataluus annetaan anteeksi koska väri on ihana ja opiskelijabudjetilla ei uusia ostella. Olosuhteiden vuoksi näen hyviä juttuja huonoissakin vaatteissa :DDD Ka-ru-a!


Tänään alkaa sukulaispäivät eli sukulaisia POHOJOSEESTA saapuu vieraaksemme muutamaksi päiväksi. Olen virallinen seuraneiti, kauneudenhoitaja sekä shoppauskaveri äitini siskolle sekä 14-vuotiaalle serkkutytölleni joka osaa shopata ;) Huomenna luvassa Kouvola shoppingtour ja perjantaina lähdetään Flamingoon nautiskelemaan kylpylästä sekä Jumbon tarjonnasta. Jännityksellä odotan kylpyläreissua, koska en ole vuosiin käynyt missään vastaavissa. Ollessani nuorempi kävimme monta kertaa vuodessa hellimässä itseämme jossakin Suomen kylpylöistä. Monet paikat ovatkin minulle tuttuja ja mieluummin uiskentelenkin kylpylässä kuin järvessä, joessa tai edes uimahallissa :DD


Lauantaina Kouvolan jäähallissa pidetään Kouvola Rock City tapahtuma jonne itsekin kävin hakemassa kaksi lippua. Lähden poikaystävän kaverin ja hänen tyttöystävänsä kanssa siis rockailemaan kunhan itse selviän Flamingosta.
Nyt on todella hyvä tilaisuus kannattaa Kouvolan tapahtumia kun lavalle nousee lauantaina Viikate, Peer Günt, Kivimetsän Druidi, The Souls ja ToDieFor sekä Kaihoro.
Lippuja saa sekä Kouvola- että Kuusankoski-talolta. Hintaa tolla tapahtumalla ei ole kuin 10€.
Kaikki nuo bändit pääsee tsiigaamaan yhdellä lipulla, jonka hinta ei edes minun päätäni huimaa!
Bändit alkavat soittamaan jo klo 14.30 mutta itse tulen myöhästymään reilusti.
Pidetään sormet ja varpaat ristissä ettei ainakaan Viikate ala soittamaan ennen seitsämää koska nämä Kouvvollan pojjaat on pakko nähdä.
Soitto loppuu klo 22.15 joten minulla lienee pieni mahdollisuus päästä katsomaan yhtä lemppareistani :D

Nyt minä hiljenen vähintäänkin loppu viikoksi, koska vieraamme saapuvat tunnin päästä luoksemme ja jonkun huone on taas suuri läävä... Ih!

Ps. Eiks oo ihan ok itkee jo PS. I Love you-leffan ekan puolentunnin aikana? Itken kyseisessä leffassa aina kun kuulen sanat "Ps. I love you". Olenpa muuten lukenut kirjan johon leffa perustuu, yllättäen koska kysehän on Cecelia Ahernin kirjasta ;) Kannatan tätäkin opusta vaikka olisit katsonut leffan etkä tykännyt. Leffa on idealta sama kuin kirja mutta tapahtumat ovat aika kaukana!

Ei kommentteja: