13. kesäkuuta 2010

viime päivien uutuuksia ja kaikkee muutakin

Heipsan taasen. Mulla alkaa tunnin päästä viikon viimeinen työpäivä. (yllätys sinänsä, koska tänäänhän on sunnuntai) no mutta kuitenkin, mulla on sitten kolme vapaata ja se on kiva homma se! Viime päivät ovat olleet aika hanurista. On satanut ja satanut ja vielä satanut. Ei ole ollut innostusta pukea päälleen farkkuja ja hupparia kummosempaa. 28pv mulla on alkaa 3vk loma ja olen tilannut sääjumalalta helteitä siitä päivästä etiäpäin. Saa nähdä menikö tilaukseni perille.

Jalkapallo huumaakin on aistittu täällä päin. Pelejä on tullut katsottua. Ainut vaan kun mulla on ollut aamu vuoroja koko viikko niin 21.30 alkavista peleistä on toinen puolikas menny vähän ohi kun on nukkumatti tullut häiritsemään. Pohdintoja on tehty ja mun suosikki tänä vuonna on kyl tuo Brasilia! Ne toivottavast voittaa tänä vuonna! :)

Olin tuossa torstaina yksikseni kaupungilla ja löysin kaikkea kivaa itselleni taas! Sallin shoppailun tässä kuussa koska sain lomarahat niin jotain kivaa oli saatava.

H&M

H&M

Jim&Jill

Jim&Jill

Tuo takki on kyl parasta mitä löysin! En malta odottaa että pääsen laittamaan farkkushortsit topin ja tuon takin. Ilma lämpene jo KIITTIII!!! 

Keskiviikkona mennään Ninnan kanssa katsomaan Satc2. Kun kyseesssä on muodikas leffa niin muotiin täytyy pukeutuakkin.! Sää tuottaa hankaluuksia jos ilma on samanlainen kakka kuin nyt, mutta jos on lämmin niin ai että tulee valinnan vaikeutta! 

Nyt voisin täytyy kyllä mennä pistään jotain maalia naamaan ja sitten töihin adios amigo!
-Jasmin

Ei kommentteja: