30. kesäkuuta 2010

Kiirettä piisaa

Hei, Ninna tervehtii aivan liian pitkän ajan jälkeen teitä. Mun omatunto soimaa koko ajan kun en ehdi tehdä mitään. Olen päivät töissä klo10--> joskus pääsen pois viideltä, joskus vasta kahdeksan jälkeen (eli 10tunnin päivän jälkeen) enkä ikinä tiedä aamulla töihin lähtiessä milloin päivä päättyy. Jos selviän lyhyemmällä päivällä en tule kotiin vaan lähden hiutelemaan maailmalle. Juhannuksen alusta tää lähti käsistä enkä ole edes koneella käynyt. Tänä aamuna ja viime yönä tsekkasin kaikki nettijutut pikaisesti läpi joten kartalla jälleen ollaan mutta tältä mun elämä nyt näyttää:


-Twingoa, Mauskin kyydissä tai itse ajamana
- auringonlaskua kun tosissaan vasta iltasella pääsen vapaalle


-vauhtia ja edelleen laskevaa arskaa

Juhannuksesta mulla ei ole yhden yhtä kuvaa, mutta keskikesää vietin kyllä ja oikein vapailla. Olin perjantain, torstain sekä sunnuntain vapailla ja huitelinkin jälleen ympäri ämpäri kyliä :D Perjantaina ompeli pidennyksiä, juoksin kaupassa (mikä maailmanlopun tunnelma?) ja siivoilin mutta illalla alkoi juhannuksen vietto. Vietin koko juhannuksen perheiden kanssa eli matkattiin JJ:n kanssa vanhempiemme välillä. Perjantaina kilisteltiin meillä kotona kuoharilla ja lauantaina karattiin JJ:n vanhempien mökille saunomaan, uimaan ja yöpymään. Juhannuksessa eniten odotin ruokaa ja sitä tuli kyllä kun miniäkokelasta mökillä opetettiin syömään. Sunnuntaina vasta iltasella maltettiin ajella kotiin päin. Maanantaina viikko lähtikin sitten pyörimään jälleen raskaasti, mutta pienenä positiivisena juttuna on illan hengailut terassilla.
Mutta nyt mun on jälleen lähdettävä "hengailee töihin" joten heipat teille ja toivotaan että mulla repeis aikaa tännekin :)

Ei kommentteja: