9. kesäkuuta 2010

Ninnanpurkaus

Moi heput!
Mun on pakko tulla jälleen vuodattamaan. Juuri kun pääsin sanomasta että elämäni on tietokoneen ulkopuolella, pääni yrittää räjähtää ja päädyn tähän :D Monen vuoden tottumuksella tämä on jo niin luonnollista purkautumista.

Ninnaa nimittäin jälleen surettaa. Minun tunteeni ovat kuin maailman mahtavin vuoristorata, kun iloitaan iloitaan täysillä, kun pudotaa pudotaan ryminällä. Viime päivinä on jälleen pudottu. On täysin käsittämätöntä kuinka stressi kouluista, tai lähinnä pääsykokeista saa pienen pään sekaisin. Muuta selitystä en löydä. Ihmissuhteeni eivät aivan oikeasti ole niin huonosti kuin itse ne käännän päässäni. Ihan yhtäkkiä ei kaiken järjen mukaan voi kaikki hajoilla vaan syy on nyt löydyttävä peilistä. Meitsi peitsi haukkuu itseään sen peilin edessä eikä todellakaan keskity miettimään kuinka tätä tilannetta alkaisi ratkaisemaan.
Ahdistaa kun yhtäkkiä tulee ilmi jotakin käsiteltävää ja samaan aikaan kaikki keskittymiskyky on perjantain pääsykokeissa joissa haluan olla maailman paras. Olen siis herkillä, vaikka voisi jo kysyä 'milloin en ole?'. Nyt kun mulle sanoo jotakin ei-kannustavaa vedän herneen nenään ja suurennan vähintääkin kurpitsaksi. Mikä ihmisen päässä on ettei järki pysty toimimaan kun tunteet nousee pintaan?
Terveisin: Nti Hurrigaani

Euroviisujen katsonta asu:
paljettihame, h&m
paita, veromoda
sukat <3 Kyprokselta
Nyt tunsin itseni onnistuneeksi, en kertonut mitään yksityiskohtia vaan vain mieleni pyörinnät ;) Oikeasti kaikki on päällisin puolin siis aivan tavallisesti, mitään ei ole tapahtunut. Pyörinnät on vain minun päässäni.
Eilen töiden jälkeen lähdettiin Jjasmin ja Mauskin vitsi teki mieli kirjottaa MMauski) kanssa shoppailemaan.Minä ostelin kaikkea tylsää eli niitä perusjuttuja legginsit, 2 toppia ja pikkarit, mutta suurimman ilon sain Fiskarsin juustohöylästä. Eilen aamulla nimittäin haistattelin ikean surkimus juustohöylällemme ja kirosin etten ikinä huoli omaan kämppääni samanlaista surkimusta. Kuin tilauksesta Anttilassa oli Fiskarsin juustohöylät kassan yhteydessä tarjouksessa, puoleen hintaan! Mulla on juustohöylä<3


Kiitän onneani jälleen, että olen törmännyt mutamiin ihanii ihmisiin elämän vaellukseni aikana. Onneksi kaikki nuoruuden pyörremyrskyt on kaverisuhteissa mennyttä eikä ole tarvinnut aikoihin enää ongelmoida sillä saralla ;DD Kaikki eivät ole pääseet siitäkään vaiheesta vielä pois ja niille toivotan vain onnea. Mulla on mun tytöt ja innolla odotan tapaavani koulukuvioissa lisää kivoi tyttöjä (vaikkaaan kukaan ei korvaa mun tyttöi!).
Voin kertoa, että edellisissä pääsykokeissani (eli lähihoitaja ja sosionomi) olen tavannut järjettömän mukavaa porukkaa enkä olisi ikinä uskonut olevani niin avoin ja iloinen jännittävissä kokeissa. Jos Mikkeliin tieni vie odotan innolla tapaavani edes osan niistä ihanista tyttölöistä joiden kanssa viime torstaina "leikittiin" ;) Kokeiden puolesta olen hakenut täysin oikealle alalla ;)

Vaikka kovin usein valitankin olen pohjimmiltani (vai päällimiltäni ;DD) iloinen ja mulla on kaunis sielu, kiitos vain eräälle rasittavalle asiakkaalle.

Ei kommentteja: