1. kesäkuuta 2010

kaikki yhdellä kertaa

Heipsan taasen! Päivät ne vaan liukuu ohi ja sen jälkee aina miettii et mitä tuli tehtyä, tulos ei mitään. Mulla on nyt kahdesta eri päivästä teille hieman kuvia. Tai siis yhdestä päivästä kuvia ja toisesta asu ja yhen ihanan miehen kuva.

Aloitetaan lauantaista. Aamusta asti olin isäni luona siivoilemassa ja siivoilemassa ja vielä hieman siivoilemassa. Tosiaan kun 5pv on pikkusiskoni ylppärit niin hommaa riitti tuossa suuuuuren suuressa pihassa ja talon erittäin monessa ikkunassa oli pestävää. Noh, tulipa ainekin aikaan saatu olo kerrankin.:) Illallahan oli sitten meidän kaikkien rakastamat euroviisut! Aivan ihania biisejä taasen.:) Jos vaikka pistelen nyt hieman kuvia siltä illalta.





Semmonen meininki! Mulla oli tooooosi kivaa! Kiitos vaan tytsyille! <3 Tilattii pitsaa ja syötii ja vähäsen juotiinki. Ehkä ihan oikea ei mun mielestä voittanut viisuja, mutta ei se haittaa.:) biisit säilyy muistissa ja niitä voi aina kuunnella.

Ilta venyi niin pitkälle että jäin sitten Ninnan vieree nukkumaan ja seuraavana päivänä mentiin käymään kouvolassa. Ostin uuden laukun ja yhden paidan jonka voisin tulla huomenna näyttämään teille. Niin ja käytii morjestamassa tosi nopsasti elämäni 2miestä. Tämä herra on nimittäin vienyt pienen palan sydäntäni. Tai ei ehkä niin pientäkään. Se vei sen ja pitää sitä itsellään. Suurin osa säilyy mulla itselläni täällä sisälläni. Voisin sanoa että hän on elämäni rakkaus.


Mies ei vaan ollut kauheen kuvaus tuulella. Ensiviikolla tai siis tällä viikolla pääsen ehkä morjestamaan häntä taas uudestaan. Voi miten mie tuota herraa rakastanki ja ikävöin <3 Jos mulla olisi rahaa niin ehkä hän voisi olla mun, mutta ei ole pätäkkäää niin ei ole miestäkään.

Illalla menin vielä sitten kavereitten kanssa amarilloon istuskelemaan. Hieman syömää ja yhdet juomaan. Oikeesti vain yhden, koska olin autolla! Sieltä mulla ei ole kuvaa, mutta asun muistin ikuistaa ennen kuin lähdin kauheella kiireellä jälleen.

legginsit, lindex
mekko, bulgariasta
polero, seppälä
 huivi, lindex 

Ainiin se oli sit muuten byebye mun rakennekynsille. :( kahet edelliset alkoivan muutaman päivän jälkee jo murenemaan kynnen tyvestä. Joten totesin, että minun kynsissä ne ei vaan yksin kertaisesti pysy. Tekijästä se ei ole kiinni, koska kaikilla muilla ne on pysynyt. Ehkä mun kynnet laatu tai rakenne on sitten niin erillainen ettei niissä halua akrygeelit pysyä :/ Noh ehkä mä hengissä säilyn ilman niitäki.:) Saanpahan hyvän syyn taas ostella herkullisia kynsilakkoja hehe :D

Kohta voisin mennä moikkaamaan Ninnaa kioskille ja sit illalla salille. Nyt se on moro!

-Jasmin 

Ei kommentteja: