21. kesäkuuta 2010

Ei karvakato

Kiitos internetin blogikuvioille ja varsinkin vapaalle kommentointi mahdollisuudelle, minulla on uutta karvaa päässäni.
Emmi:n epäonni kääntyi minun onnekseni ja ostin tytön käyttämättömät pidennysnauhat itselleni. Omat edelliseni ovat omasta mielestäni aivan järkyttävässä kunnossa (vaikka muut väittävätkin muuta.. en ymmärrä) joten olen haaveillut jo jonkin aikaa toisista pidennyksistä joita käyttäisin ainakin vapaa-ajalla ja menoissa. Nyt sitten sain itselleni bailutukkaa ;DD


Väri noissa pidennyksissä oli täysin väärä, mutta sehän ei ollut mikään ongelma kun muutenkin värjäilen tukkaani. Väri oli lähes sama kuin oma viime kesäinen tukkani (eli jotakin tähän suuntaan: vanhasta blogista) Samalla väripaketilla jolla olen värjännyt päänikin, sävytin hieman vanhoja pidennyksiä, mutta noille uusille ei näyttänyt riittävän yksi värjäyskerta vaan on haettava uusi paketti ennen kikkaroiden käyttöönottoa. Uusi karvani on nyt kiharaa ja siitä olen eniten innoissani. Vielä en tiedä kuinka pidennykset käyttyätyvät oman karvakasani kanssa kun kuvia varten kiinnitin pidennykset pinneillä. Mauski tuo mulle tänään clipsejä Heltsinkistä joten ompelen ne lähipäivinä kiinni nauhaan, sen värjäyksen lisäksi.

(kuvissa tosissaan pidennykset ovat märät, päässä kiinni kahtena leveänä nauhana pinneillä ja vielä hieman väärän väriset plus kuvattavan naamalla on iso väsy)

1 kommentti:

jjasmi kirjoitti...

uuu mii laikii!