2. kesäkuuta 2010

ei mun päivä ollenkaa

iltaa! Aluksi kuten otsikossa lukeekin niin tänään ei ole ollut mun päivä. Aamu alkoi ihan mukavasti. Onneksi! Töissä sit mikää ei meinannu toimia. Ensin mie kolauttelin itteäni kaikkeen maholliseen ja sain itseni pahalle tuulelle sillä. Onneksi olen aika taitava kätkemään pahan tuuleni asiakkaiden edessä. Noh jatkuvasti tuli jotaa pientä hölmöö unohdusta tai mokaa töissä. Aamu päivän kruunasi se että onnistuis pudottamaan puhelimeni rappujen yläpäästä ja se meni sitten miljoonaks (hieman liiottelen) eri osaksi. Noh tili näyttää siltä että puhelimen ostoo ei ole mitää aikomusta. Ei muutaku dnalle kyselee tarjouksia. Onneksi sain aika hyvän semmoisen... Sain hienon uuden puhelimen, mutta puhelin laskuni ei tule nousemaan kuin vaivaiset 0,50€. Aika kivaa minusta... Paitsi että olen nyt sitten seuraavat 2vuotta naimisissa tuon puhelimen kanssa.


Asua mulla ei ole tältä päivältä mutta eiliseltä löytyy muutama. :) Noissa vetimissä kävin siis moikkaamassa Ninnaa kioskilla.



Paita on muuten toinen niistä uutuuksista. Kustansi peräti 9€ H&M's...

Nyt ajattelin keskittyy mun lautaselliseen vesimelonia ja sitten oisin melkein valmis nukkumaan.

-Jasmin

Ei kommentteja: