31. maaliskuuta 2011

Tosiaan tulin laittamaan asua teille. Mutta se on itseasiassa huomisen asu. Lähen kohta Rikulle yöksi niin en jaksa ottaa kahtia eri vaatteita mukaan niin puin jo nyt huomiset vaatteet. Kätevää eiks je?



Viime päivät on ollu aika perinteisiä. Koulua ja noh ei oikeen muuta. Töitä ollut harmittavan vähän, mutta siihen toivottavasti tulossa muutos kun alkaa mid season sale aivan pian ;)



Bleiseri ja paita ovat uusia. Paita Ginasta ja bleiseri H&M. Aika kivoja minusta.



Mua hieman meinaa jännittää. Koska menen tiistaina käymään mahdollisesti tulevassa harjoittelu paikassa. Kyseessä on Kouvolalainen arkkitehtitoimista ja se on aika mahtis paikka luokanohjaajan mukaan!! Oon niin täpinöissäni ja innoissani ja samalla paniikissa. Siellä vaaditaan taitoa ja kaikkee muutakin. Mä niin toivon että pärjään siellä ja vakuutan ne että mut voisi ottaa töihin vaikka sitten kun valmistun.;)

Toinen asia mikä mua ahistaa on tuleva yksinäisyys. Riku lähtee takas Kotkaan perjantaina ja siit se taas alkaa ku nähää vain viikonloppuisin. Ei oo mulle helppoa se... Niin ja jos Riku saa Kotkasta kesätöitä niin sit se on koko kesänkii siel.. EN ALA! Noh pääasia et se saa töitä. Eli loppujen lopuksi peukkuja sille... Ja ehkä se helpottaa hieman että
ehkä me sitten kesällä muutetaan saman katon alle niin ei tarvi öitä ainekaan nukkua eriksee.:)

Mutta ei sen enempää tänään.
-Jasmin

Ei kommentteja: