31. maaliskuuta 2011

Innostunut onnellistunut täti

Pakko aloittaa sanoilla "ollu ihan kauhean rankka viikko", koska edellisen viikon yhteiselo miekkosen kanssa totutti mut siihen mun unelmaelämään kun taas nyt ollaa jälleen yksin täällä omassa minikodissa. Maanantai, tiistai ja vielä vähän keskiviikkoa meni kiukutellessa itselleni ja tulihan siinä ihan muutamat itkupotkut vetästyä. Mikä tärkeintä: Moi mä oon onnellinen tänään! Ulkona on aivan unelma sää! Aurinko paistaa ja lumet sulailee pikku hiljaa. Mitä siitä, että kotiin tullessa varpaat oli litimärät tai että silmämeikki poskilla kun siritely sai simmut vuotamaan?
Koulussakin sain jälleen toteuttaa itseäni ja koko 4 tunnin ajan väkersin Flow:ssa ovikoristetta vanhemmilleni lahjaksi. Olen ainakin näääääääääääääääääääääääin ylpeä aikaansaannoksestani!


En ole ikinä tehnyt mitään tuon kaltaista enkä saanut pahemmin apua ja mallikin (alkuperäinen idea) oli ihan erilainen ja kolmee kertaa tuota pienempi.
Joku saatto lennättää koulun jälkeen enkeliään koulutietä pitkin... ehkä.. en myönnä!

Huhtikuu alkaa huomenna aprillipäivällä ja pelkään todella paljon. Ensinnäkin en tykkää ollenkaan aprillipäivästä, koska menen aina halpaan ja en osaa ottaa tarpeeksi vitsillä, koska hävettää :D Toisekseen, meillä on aivan *itunmoinen tahti läpi huhtikuun. Tässä juuri yritän sopia lääkäreitä, ensimmäinen minulle mahdollinen päivämäärä on 6.5.. Kiire koulussa? Ei suinkaan!

Ei kommentteja: