9. maaliskuuta 2011

Nuhanenän kuulumiset

Tänään tämän typyn oli sen verta kammettava itseään sängystä ylös että ruotsin tentti saadaan suoritettua. Yhtään ylimääräistä en koululla ollut vaan kävin tekemässä pelkästään kokeen ja hoitamassa muutamat asiat (plus ruokaaruokaaruokaa). Mulla on aivan yltiöpäin asioita hoidettavana ja kaikilla kouluhommillakin on viimeiset palautuspäivät perjantaina joten tässä vähän ollaa paniikinomaisessa mielentilassa.


Tänään olisi pitkästä aikaa ollut opiskelijabileet, mutta ei toivoakaan että itse sinne voisin lähteä. Tauti puskee kovana päälle, hommat painaa niskaa ja huomenna olisi työhaastattelukin. Ei mörköjä työhaastatteluihin ja ei hylsyjä kursseista, kiitos. Pysyttelen koneella illan ja hoitelen asioita mitä nyt sähköposteilla voi hoidella. Tänään kuluu teetä ja vitamiinijuomia hyyyyvin paljon! (okei ehkä myös Tallinnan tuliaissuklaita, tuliaisia itseltäni itselleni)

Pakko jakaa taas näitä meijän askartelutätien opiskeluarki "vitsejä". Atk-luokassa opiskelijat painavat hiki päässä raportteja ja muita kirjoituksia kun meidän äänekäs seurue pamahtaa selittämään hyvin kovalla äänellä apuvälineitä ruotsiksi. Istahdamme koko poppoo tietokoneille ja alkaa levoton höpinä "Mä haluun Simban! Mistä mä löydän jonkun kivan koirankuvan? Mä haluan Kiroilevan Siilin tai Fingerporin! Ei ku mä otanki Disney Prinsessan!!!" ja samaa jatkuu noin vartin ajan kunnes alamme tulostamaan omia ns. tehtäviämme eli värityskuvia. Huomenna tehdään kutistemuovi avaimenperiä Disney prinsessoista, Simboista, Siileitä, koirista, kuka mistäkin. Näin meillä, kuinka teillä! :D Olin pois vikat tunnit mutta kuulin huhua että siellä oli näytetty Rölli-videota, tiedä sitten miten se liittyi tukiviittomiin.


Viime viikolla huovuteltiin sydämiä, laattoja ja palloja. Mun sydän on rakas koristeeni! Tykkään siitä kovasti! ;) Ai että kuinka tuen tätä askartelutäti-mainetta! Se on vähän niin kun pintapuoleinen huijaus! ;)

Päivän sähläykset:
A) Unohdin täysin pyykkini pyykkityvan koneeseen. Onneksi muistin ihan vähän yliajalla unohdukseni.
B) Hain pyykkejäni melkeinpä juosten. Päästyäni koneille huomasin että olen unohtanut laittaa toisen koneen päälle. Jee Ninna, näin sitä pyykkiä pestään!!! Ei auta muu kun varata esim huomiseksi uusi vuoro...

Ei kommentteja: