17. marraskuuta 2010

Toi on harjoittelija

Heipparallaa täältä Kouvolan rajojen sisäpuolelta, myös minun puolestani!
En jollakin tavalla halunnut viime viikolla informoida jääväni juurikin viikoksi tänne kun olin vainoharhainen ja ajattelin heti murtovarkaiden hyökkäävän arvokkaaseen opiskelijaboksiini. Tai sitten halusin varjella yksityisyyttäni enkä halunnut tällä kertaa kertoa koko totuutta, olen löytäny yksityisyyteni aika siistiä ;) Joka tapauksessa olen siis viettänyt viikkoni vanhassa huoneessani, tai sen irvikuvalla eli huone on mun mutta tavarat vähintään teini-ikäni ajoilta jotkut jopa lapsuudesta. Harkkaa on nyt vain viikko ja sekin on nyt kohta jo ohitse. Lappeenrantaan paluu on siis jälleen ajankohtainen kysymys.


Harkkavaatteina mulla on ollut perus paitoja ja todella tylsiä kokonaisuuksia koska tarkoitukseni ei ole ollut herättää suurempia huomioita. Olen kuitenkin vain tarkkailija.
Lappeesta kohti harjoitteluviikkoa lähdin kuvien vaatteissa joista on koostunut vapaa-ajan asuni täällä ollessa koska harjoittelussa en voi pitää noin avonaista paitaa. Arvelin lähtiessäni, että en jaksa kuitenkaan pitää 7 päivää viikossa täysin tissejä peittäviä paitoja harkassa sekä vapaa-ajalla. Onneksi nappasin tuon valkoisen paidan mukaan, koska oikeassa olin ja haluan hieman jotain "rennompaa" vapaa-ajalleni. Olen nautiskellut tämän viikon ihanasta työstä jota saan seurailla ja johon pyrin koulutuksellani sekä vapaista illoista. Ihanaa kun kotiin tullessa ei ole huomiseksi suuria tehtäviä ja lähestyviä deadlineja. Vielä kun ei jaksa panikoida kaikista tulevista tehtävistä joita riittää kyllä. Nyt nautiskelen ja keskityn harjoitteluun.


Jasun kanssa tosissan käväistiin pikkasen tanssimassa Amarillossa lauantaina. Olen vain itse ollut todella väsynyt viime viikkoina joten olin aika surkimus seuraa, mutta kyllä tuota kuitenkin puoli kolmeen asti jaksettiin. Pojat ja Jasu olisivat bailanneet vaikka yön läpeensä, mutta minä väsähdin ja päädyin olemaan se "pahis" joka hoputtaa poikaystäväänsä juomaan nopeemmin edessään olevat juomat jotta päästään nukkumaan. Harmitti kyllä paljon, mutta näin käy joskus kun ikä painaa ;)
Baariin puin normi farkut, tappokorkkarit, puanisen topin ja tuon kuvissakin hieman näkyvän pitsitopin. Tykkäsin yksinkertaisesta asusta, mutta arvatenkaan minulla ei ollut kameraa mukana. Itsehän nimittäin lähdin ensin vain pojalle istumaan iltaa telkaa katsellen kun Jasmin soitteli et nyt yhdet kutsuu pariskuntailta meiningillä. Onneksi oltiin jo aiemmin vähän puhuttu, että lähtö voi olla ajankohtainen niin olin osannu varautua kivoilla topeilla :D

Nyt alkoi joku hulivili nimeltä Jasmin huutelemaan jostain kahveista ja siidereistä tuolla mesen puolella joten siirrän huomioni sinne :D
Toivottavasti minä pääsisin takaisin ruotuun jälleen piakkoin! :)

2 kommenttia:

Jennakaroliina kirjoitti...

Ootteko te käynny kurkkaamassa sen uuden Tivolin? Perjantaina olis VP mutta en tiedä kiinnostaisko koko kyseinen sedula :D

Ninna kirjoitti...

Ei olla kumpikaa siellä käväistyä, vielä ainakaan. Kyllähän se jossain vaihees tulee varmasti testattua kyllä :) Ajankohta lienee vaa hieman mietinnän alla :DD Kiitos ilmoituksesta, vois sitä ehkä pyörähtää huomenna pojan kans jos sille päälle tulee :)