11. marraskuuta 2010

Asua ja pölinää

Hellou ja hellät tunteet. Mulla on tänään hyvä päivä! Tulin juuri töistä ja siellä oli taas kivaa, aamulla kun heräsin herätys kelloon niin ei väsyttänyt yhtään ja illalla nään R'n ja ja ja elämä vaan on tänään ollut kivaa! Mua ei edes harmita se että tilillä ei ole rahaa ja kaapissa ei ole ruokaa enkä saa ostaa mitää kivaa vaatettakaan nyt. Ja se jos jokin minua yleensä harmittaa. mitenkän teidän päivänne ? onko ollut mukavaa?  


Huomenna olis taas koulua, mutta onneksi lyhyt päivä ja kivaa ainetta! Jos teitä nyt huolestuttaa se että kaikki on hyvin niin ei huolta kyl kaikki taas kääntyy huonoksi jossain vaiheessa. Niin se aina menee! Et annetaan tälle ehkä tää viikonloppu niin eiköhän maanantaina kaikki ole taas huonosti.

Viime aikoina olen nimittäin tuntenut itteni tooosi yksinäiseksi ja niin kyrpääntyneeksi (anteeksi kielenkäyttö) täällä Kouvolassa. Vuoden päästä tai siis ens kesänä voi ehkä olla muutto Kotkaan ja siellä mie varsinkin tuntisin itseni yksinäiseksi.. Noh jos sinne muutan niin muutan Rn kanssa saman katon alle niin onpa sit ainakin joku iltaisin ja öisin seurana :)



Sitten kun kävin kaverin kanssa siellä Turussa hakemassa sille koiran niin nyt mulla on oikeesti kauhea koiranpentu kuume.! Haluisin niiin paljon lenkki kaveria ja leikki kaveria. Mut tiedän myös ettei yksinäisen opiskelija sitä kannata hankkia kun joutuisi olemaan niin paljon yksin ja kun hyvä että raha riittää ittensä ruokkimiseen niin saatikka sitten koiran myös.. Voi huoh.. Ehkä sitte joskus...
-Jasmin

 

Ei kommentteja: