15. marraskuuta 2010

Jotain niin siistiä

Heipparallaa! Mun piti tulla jo eilenä laittamaan lauantai illan asu mut en sitten malttanutkaan. Syy siihen loppu puolella.
Tosiaan lauantaina oli superkiva ilta ! Oltiin Mie, R, Ninna ja JayJay amarillossa. Oli niiiiiiin kivaa kiitos Ninna kun tulitt! <3<3 Pääst tanssahtelemaan ja juttelee ja pojat pääl juomaan salmaria melkein kilpaa ja pelaamaan ;D

Kävin tänään hakemassa mun kirppari kamat pois. Huomen pääsen hakemaan rahat. Saas nähä paljo jää käteen. Toivotaan että ees jonkin verran että saan ensiviikolla ruokaa. :D

Tässä olisi siis asua:

Joo voi luoja noita kuvia! Mä pyydän anteeksiantoa! Mä olen toivonut järkkäriä joululahjaks.. Ja jos en sitä saa niin alan kyllä säästämään siihen. Nuo on ihan kauheen huonoja...huoh...

Mut tosiaan eilenä olin Rn luona Kotkassa ja puuhailtiin koko ilta tätä:



Voi vitsi et tota pelatessa tuli kuuma ja oli ihan TAJUTTOMAN kivaa!! Pitää hankkii lisää kaikkii erillaisii pelei! Meil ei oo ku tuo adventure peli mikä tuli konsolin mukana. Niin siisti vempain. En oo koskaan innostunut mistään pelikonsoleista, mutta tuo on ihan tajuttoman kiva.

-jasmin

Ei kommentteja: