26. heinäkuuta 2010

Voihan kesäpäivät ja netin kuvalevitykset

Jos mun ei tarvitse herätä töihin vaan menen vasta iltavuoroon, vietän aamupäivän näiden seurassa:


Kyseessä ovat minun tämän kesän luottotuotteet ja parhaat ystävät eli Nivean karoteeni aurinkorasva, Hawaiian tropic aurinkoöljy ja YSL 1-kynsilakka. Rusketusta olen koittanut parhaani mukaan saada töistä huolimatta ja onneksi aurinkoisia päiviä on riittänyt. Olen kaukana ruskeasta mutta onneksi iho on sentään hieman päivettynyt.

Huomenna vietetään vapaapäivää Ikeassa Jjasmin kanssa kun molemmilla on jo kämpät valmiina. Minäkin siis olen onnellisesti muuttamassa. Elämä rullailee painollaan eikä hirveästi tätä blogia tule mietiskeltyä. Myllää niin kovasti elämässä ettei tiedä miten päin sitä edes olisi joten kaikki ylimääräinen jää sivualalle..

Äsken eksyin fb:ssa paikkakunnan baarien profiileihin ja meinas itkun sekanen nauru päästä ilmoille kun ruutun läjähti muutama tuttu naama/raaja:

minä, tuo korkkaripimu tuossa turkoositopin takana
Huomiokaa kuvasta kuinka rutistan miehekkeen kädestä samalla kun nauran kuvaajan frendille.
Kuvaaja ja kuvaajan kaveri olivat tuttuja ja siksi olemme päätyneet kunnon lähikuviin asti. Kuvat ovat Armaksesta muistaakseni 16.6. (BB-) Esan tupari-bileistä.
Meillä, Mauskilla, Jonilla ja mulla, oli huippu meininki ja koomista on että olen joutunut kuviin.. voi hellantuutelin pehvat!! Onneksi oon niin "edustavannäköinen" ollut :DD

Ei kommentteja: