1. heinäkuuta 2010

muutamia uutuuksia

lomalla on mukavaa! rusketus on kivaa ( jos sitä tulisi ees jonkin verran) ja päivät ilman mitään velvollisuuksia on loistaviaaaaaa! Mun päivät menee auringossa ja jossain vain huitelemassa. Tänään oon ollu Kouvolassa etsimässä kaverille synttäri lahjaa sen jälkee mentiin kaverin kanssa valkealaan hallille vähä reenaamaan agilitya! Tai siis kaveri reenas ja mie katoin vierestä ja vinkusin kuinka haluan nyt koiran!!

Niiin siis mun piti tulla vaan laittamaan muutamia uutuuksia mitä oon ostanu.


Nuo on niin herkullisen värisiä et tekis miel syödä ne. Tai siis oikeestaan tuo mintunvihree on vaa herkullisen värinen..


Tää kans mun tekis mieli syödä sen herkullisen tuoksun takia! Suosittelen!!!



Anttilasta löytyi mukava pikkulaukku joka minulta aivan kokonaan puuttuikin. Tai lähinnä clutchia lähin etsimään mutta tämä oli anttilassa vain 9.95€ ja sitä hieman 'tuunaamalla' sain clutchin. Eli väänsin laukun hihnan alkuperäset metallirenkaat irti ja vaihdoin tilalle avaintenrenkaan niin saan sitten sangan irti kun haluan ja tädää mulla on clutchi. Ovelaa eikö ;D

Ei kommentteja: