5. heinäkuuta 2010

Kivoja asioita elämästäni juuri nyt

Minäkin elän edelleen ja edelleen pahoittelen tätä blogin hylkäämistäni. En tiedä miten mun elämä nyt oikein pientä tyttöä pyörittelee joten aikaa ja kiinnostusta tänne kirjotteluun ei oikein ole ollut. Mieliala on heilunut aika paljon miinuksen puolella jolloin en todellakaan ala tänne jaarittelemaan elämästäni kauheuksia.

Nyt kuitenkin kuvia, miltä minun elämäni on näyttänyt viime aikoina (=viikkona)

Pahaa mieleni parannuksena löysin torstaina autoni tuulilasista valkoisen lapun ja kukan. Kukka oli hieman kärsinyt helteessä, mutta ajoi kuitenkin asiaansa täydelisesti. Juippini oli yrittänyt kaikkensa piristääkseen minua. Tälläinen lässytys ei todellakaan ole JJ:lle normaalia vaan spesiaalia mulle, jopa tolla varmasti joidenkin mielestä kovin tylsällä tekstillä.


^^Rockrock! Äijä kuuntelee vain radio rockia ja juo rock-kaljaa... ole siinä sitte poppiprinsessa!
Rockrock-kuva on otettu äijän möksällä jossa vietettiin viime viikonloppuna yli vuorokausi kahdestaan. Ei hukuttu vaikka uiskenneltiin vaarallisesti ja ajeltiin kauheassa aallokossa purkkiveneellä.
Mun asut ja ulkonäkö muutenkin on aivan törkeän näköistä ja siksi en sitä julkaise. Olen rakastunut mökkeilyyn tänä kesänä, enkä todellakaan haluaisi palata metiköstä ihmisten ilmoille. Meikkaus ja muutenkin panostus on nyt yliarvostettua.
Käytiin perjantaina tyttöjen kanssa "kahveilla" eli tällä kertaa drinkeillä ja jatkettiin puolella porukalla baariin tanssimaan. Ilta jäi varsin lyhyeksi kun kaikki kolme tanssijaa tunsivat itsensä aivan liian vanhoiksi ja irstaiksi kaikkien 18kesäisten pikkuisten seassa... Saanko kysyä, miksi ne tytöt tulevat baariin tennareissa ja löysissä rentoilu topeissa, ilman meikkiä tietenkin? mitä tapahtui bilevaatteille ja meikeille???


Viimeisenä mun pikkuinen Twingo<3 Otin kuvan autostani sen saavuttua pihallemme (vajaa kuukausi sitten) joten vettähä tossa päällä on, mutta ei anneta sen häiritä.
Se on pelleskikkiTwingo mutta silti niin rakas. Rakkaus autoani kohtaan johtunee täysin vapaudesta mennä ja tulla ;DD

2 kommenttia:

Jennakaroliina kirjoitti...

Sitä kutsutaan ninna pieni kesäks :D Ei oo kiva näyttää baarissa pandalta ku on niin kuuma et meikitki leviää :D

ja vink vink pakko vähän piilomainostaa... Tein pitää vaihtaa tyttöbaareilu illat meille Red Moonii ;DD

Ninna kirjoitti...

No on mullaki kesä mut sentää vedän sen ihanan kesäbaariasun kaapist päälle ilolla ja meikkaan jotenki juhlavasti ;DD
Ehkä mä en vaan kuulu kouvolan baareihin, ainoa mahdollisuus :DD

Mie en oo edes ikinä käyny red moonis et vissiin joo pitäis kokeilla :D