13. heinäkuuta 2010

Kuulumisia

Heippa pitkästä aikaan. Laturin arvoitus on ratkaisematta edelleen. Noh toivotaan että se löytyy muutossa viimeistään. Nimittäin tää tyttö sai asunnon Kouvolan keskustasta ja muuttaa sinne varmaan ensi kuun alussa.:)))))) Oon niin onnellinen. Yksityiselämässä myllertää aika paljon tällä hetkellä, mutta tuo piristi minua todella paljon ja uskon että kohti parempaa tulevaisuutta tässä mennään koko ajan.:) Koulu alkaa pian ja katto on pään päällä. Mitä sitä muutakaan tyttö toivoisi. Ja lomallakin on mukavaaa nytten olla ku helteet hellii meitä oikein kunnolla. Meni mun tilaus perille silloin aikasemmin kun toivoin helteitä mun loman ajaksi. :)

Tämä kesä on ollut kyllä muutenkin todella mukava.:) Kohta tulee syksy ja surut sen myötä. "Menetän" rakkaimpani Ninnan Lappeenrannalle..(Ninna kun lähtee ja sitten muutkin lähtevät niin mulle jää yksi ystävä tänne. Ja en tiie jaksaako tuo Iina minuu sit aina kuunnella ja nähdä ;DD ) Sua tulee kova ikävä mussu!! Mie tulen sitte aina bilettämään sun kanssa sinne ja olen vaikka joka viikonloppu siellä sun seurana jos haluat.. ;D

Mutta joo elikkä mun elämässä tauon aikana tapahtunut pieniä muutoksia. Mutta ei mitää radikaaleja. Ainekaan viel ;D

Kameran viimeisillä henkäyksillä sain otettua nopsasti tämän päivän asu kuvan.:)


Semmosta tällä kertaa. En tiedä koska palailen taas. Sitten varmaan ku keksin sellaiset aiheen mihi ei tarvi omaa kameraa :D Mukavia hellepäiviä kaikille :)

-Jasmin

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Heippa! En kauheen kauan ole seuraillut tätä blogia joten en paljonkaan ole perillä asioista, mutta kysymällä kai selviää: mitä opiskelet?

jjasmi kirjoitti...

Moikka! Alotan elokuussa Kouvolan ammattiopistolla suunnitteluassistentiksi opiskelut.:)