21. heinäkuuta 2010

Uutta pukkaa

Moro! Mie kuulin juttua et elämä on "ihanaaaaa!" ja että huomenna lähdetään Jjasmin kanssa Redmooniin. Joo jennakaroliina, sua me tullaa kattoo. Toivottavasti sit kans oisit töissä ;)

Lisäks satuin aukaisemaan sähköpostini ja harmailla aivosouluillani tajuamaan; mulla on nyt sitten varmistunut jonkinnäköinen elinpaikka Lappeenrannassa.


Eilen illalla (20.7.) tullut sähköpostiviesti ja varausmaksun eräpäivä on huomenna (22.7.). Kiitos pitkästä harkinta-ajasta LOAS:lle!
Neliöitä mun lukaalissa tulee olemaan juhlavat 20 ja valitettavasti muutamat rumat kalusteet kanssa joten enpä mä pääse kovin paljon tolla kehuskelee. Olen iloinen, että kämppä järjesty, mutta huomenna laitan ilmoitusta lehteen jos joku vuokraisi pienelle kiltille tytölle kämpän joka olisin enemmän "mun".
Juuri tuossa illansuussa tapeltiin perheeni (=äiti, isi ja J) kanssa aiheesta "onko ninna siisti?" kun haluaisin kirjoittaa lehti-ilmoitukseen "Siisti, lemmikitön ja savuton opiskelija...". En kuulema ole niin siisti että asiaa voisi mainostaa.. Haistakaan vaan! :DD Ja savutonkin pitää muistaa kirjoittaa ässällä ettei tule avuton.. hmm! Voiks perhettä vaihtaa? (vitsit vitseinä, oikeestihan tää on niin rakastettavaa! Otti muuten perheen äijät osumaa hieman neitosen kätösest rakkaudella..)

Näillä sanoilla, C U! :)

Ei kommentteja: