17. elokuuta 2011

Jostain olen lukenut että itsemurha tilastot ovat suurimmillaan näin syksyllä. Ja en kuule ihmettele! Tää on niin masentavaa aikaa. Mä en muista koska olisin aamulla viimeksi herännyt niin että asfaltti olisi ollut kuiva. Saatika sitten koska olisin nähnyt auringon valoa? vampyyrit muuttakaa kouvolaa täällä ei paista!!


Paitani on ihan muualla kuin täällä! On se kiva kun se muistuttaa jostain täydellisestä paikasta.
Koulutkin on tässä ehtinyt alkaa. Se on ainut aurinko tässä harmaassa arjessa. Kyllä minä pidän koulusta!

Mun koko kesä on ollut kyllä harvinaisen hanurista. Töitä oli luvattua vähemmän jonka seurauksena jouduin hakemaan opintolainaa, koska edessä on vielä 3kk työharjoittelu arkkitehtitoimistossa joten en voi tehdä oikein töitä sen ohella. Tai jos voin niin vain muutamia hassuja tunteja.

Pääasia on että parisuhde kukoistaa ja elämä muutenkin raiteillaan..(paitsi rahallisesti) Ja koska olen aika varma että kukaan tuttu tätä ei lue niin voin kertoa että helmikuussa tulee meijän perheeseen perheenlisäystä. Nimittäin isäni ja hänen avovaimosta odottaa vauvaa.!! :) <3 Olen niin onnellinen niitten puolesta ja itseni, koska rakastan vauvoja ja minulla on ollut jo kauan kummilapsi kuume. Ja se helpottuu vielä paremmalla asialla nimittäin pikkusiskolla tai veljellä <3


Et semmosta minun elämääni tällä hetkellä.. Hävettää ihan että en ole täällä käyny..
-Jasmin

Ei kommentteja: