27. huhtikuuta 2011

Mitä siitä kunsekään ei meistä

Minunkin suunnalta pitkästä aikaa elonmerkkejä. Luulen, että eloni on aika vaakalaudalla tuossa vapun tuntumilla joten katsoin parhaaksi heilutella kättä tervehdykseksi nyt ennen vappenin juhlintaa. Vappuni haiskahtaa ekaa kertaa ikinä hieman rankalta, joten siihen on jo valmiiksi varauduttuva.

Vieteltiin toissa viikonloppuna kaverimme synttäreitä Jasulla ja käväistiin Amarillossa tansimmassa. Itse olin vanhempieni upouudella autolla liikenteessä kipeyteni vuoksi, mutta silti oli todella kivaa pitkästä aikaa hengailla Kouvolan baarissa ja tytyjen kanssa.


Illan The Juttu oli Ninan tissit jotka nyt jotenkin sattu olemaan vähän normaalia enemmän esillä. Joistain kuvista päätellen mä myös omistan sellaiset, tämä oli aivan uusi tieto minulle ;) Mun illan ilme on näyttänyt kuvien mukaan olevan aika Barbaramainen, mutta kerrankos sitä tisseineen kaikkineen ;)


Tänään ei juttu näytä luistavan vaikka kovasti yritän. Olen kärsinyt kiukkupäivästä kun kaikki kaatuu niskaan nyt 2 viikon saikun jälkeen. Edelleen juoksentelen testeissä aiemman tautini vuoksi ja välillä lösähdän aivan yllättäen puolikuolleena sängylle täysin vailla voimia.Olen kironnut elimeni miljoonaan kertaan ja kyllästynyt saikkuun.
ONNEKSI tulee vappu ja sillon en ajattele ollenkaan kouluhommia (vaikka ne jatkaa kaatumista silloinkin)! Deadlinet on vapun jälkeen, paskat sanoo Ninna ja aikoo bilettää. Sen mä nyt ansaitsen tän sairastamisen ja kiinni kirimisen jälkeen!!!

Ps. Jasmin, anteeksi toi sensuuri tai oikeastaan se että julkaisin koko kuvan, mutta kun se on hupaisa mun osalta :DD

1 kommentti:

jjasmi kirjoitti...

ehkä mun pitäisi kiittää sua tosta sensuurista :D