31. tammikuuta 2011

Minne katosi Ninna?

Koska olen ollut maailman huonoin bloggaaja, ajattelin näyttää mitä olen pukenut täällä talven ihmemaassa. Kaikki varmasti tietävät, että jäätävässä lumisateessa ja tuulessa ei selvitä vähillä pukemuksilla. Olen uhmannut kelejä ja pukeutunut silloin tällöin sinne päin lämpimästi. Koulumatkaa mulla on niin vähän ettei ole huolta jäätymisestä koulumatkalla, mutta jos kaupungille on lähdettävä täytyy vaatetta lisätä. Kuitenkaan tuskin koskaan kaupassa tulee revittyä niitä toppakuteita ihmeemmin pois päältä, joten näytän kauppareissuilla vain eskimolta.


Lemppari villapaitani on ehdottomasti Vero Modan super lämmin puolihihainen yksilö. Noissa vaatteissa heiluisin varmasti koko ajan jos vain pääni antaisi periksi. Jos vaatekaappi on täynnä rättejä, ei saisi jumittua yhteen vaatekappaleeseen (Terveisin Omistan ilmeisesti vain 2 paitaa). Muutettuani, olen muuttanut tyylini tyylittömäksi ja manaan asiaa melkein päivttäin. En pue ikinä mitään oikeasti mielestäni kivaa päälleni. En käy missään mihin voisin pukeutua. Koulussa kaverit (IPA PRKL) "kiusaa" kun olen näinkin neiti ja myää! :D Poikaystävän kanssa viikonloppuna puhuttiin mun bilepukeutumisesta. En edes muista millon olisin viimeksi pukeutunut jotenkin kivasti, edes bileisiin. Typerä Lappeenranta ja opiskelijaelämä! ;)


Koen suuria tunnontuskia kun suurn osa vaatekaappini sisällöstä lepää talviuntaan kaapissa. Yritän parhaani mukaan saada joskus edes puettua kivoja vaatteita höystettynä villapaidoilla ja monella kerroksella trikoohärpäkkeitä. Yllä olevassa asussa suoritin tammikuun suurimman siivouksen ja siivousrumbaa aiemmin vierailin koulussa. Koulussa alla oli normali pitkähihainen..
Tää tuntuu todella todella oudolta, en osaa enää yhtään puhua räteistä.. moro..

Ei kommentteja: