18. tammikuuta 2011

Hukassa vai löydetty

Heippa mun puolesta näin sadan vuoden hiljaisuuden jälkeen! Taidan elää hiljaiseloa aivan live-elämässäkin. Kuvia muistojeni albumeihin ei ole viime aikoina tullut otettua yhtäkään (viimeisin jouluna...(jos huomioon ei oteta surkeaa yritystä kuvata yhdellä kuvalla asua tulipalokiireessä)). Koulussa vallitsee sekalainen kaaos enkä koe itseäni kovin hehkeäksi :D


Haaveilen itselleni tyypillisesti liikoja enkä keskity asiaan eli opiskeluun lainkaan. Olen alkanut tekemään ruokaa kotona ja en harrasta siivoamista edelleenkään. Heheheee!
Olen jatkanut pärstäni tunkemista joka paikkaan tilaisuuden tullessa joten jos joku luulee näkevänsä minut kevään aikana lehdessä, huudelkaa mulle :D Olen nimittäin käynyt kuvauksissa ja haastatteluissa enkä enää tiedä mitä ajattelen koko keissistä ;DD


Ajattelin vaan taas ilmottaa olevani elossa ja piristää näkymää hienoilla kuvilla joulukuulta. Bileissä on hyvä datailla pariskuntana, se näyttää hyvältä jälkikäteen kuvissa ;)
Toivoisin kovasti auringonpaistetta ja kotisiivousta! Ai että se tunne kun joku olisi käynyt siivoamassa kämppäni minun ollessa pois! Selkeyttäjänä, en siis itse ole sotkenut tätä kämppääni näin huonoon kuntoon vaan en tajunnut tehdä "puuteilmoitusta" muuttaessani, että tämä kämppä ei ollut asianmukaisessa kunnossa edellisen asukkaan jäljiltä. Listojen reunat ovat aivan hriveän näköiset ja vessan lattianrajaan ei kannata edes katsoa. Itsehän en tuohon työhön ole ryhtynyt, koska en ole perinyt äidiltäni siivousverta enkä todellakaan ymmärrä kuinka saan siistittyä konkreettista likaa.. köh!

Nyt kyllä painun möksäämään likaisille listoille sängynpohjalle! :)

1 kommentti:

Hombie kirjoitti...

hehee varsin tunnelmallinen ja syvällinen kuva tuo datauskuva :D
siivousverta ei ole minullakaan... hmm *katsoo tiskiallasta ahdistuneena*