30. maaliskuuta 2012

Where is the start?

...eikäkö mä olen muuttamassa..
...eikäkö en vain tiedä mistä aloittaa..

Tavaraa mahtuu 20 neliön yksiöönkin sen verran ettei nyt ihan ole tietoa mistä päästä tätä alkaisi tyhjentämään. Mulla on taskussani (noin niin kuin kuvainnollisesti) tulevan kämppikseni avaimet jotta voin roudata hänen huoneeseensa väliaikaisesti tavarani ennen kuin pääsen omaan huoneeseeni. Nyt kuitenkin tämä minun nykyinen, kohta entinen koloni näyttää tältä...


En ole näin "kattavaa" kuvaa teille antanutkaan aiemmin ;) Saanen esitellä minun 20 neliötäni! Siinä ne ovat! Oikeassa alareunassa näette sänkyni, vasempaan alanurkkaan (kuvan ulkopuolelle) jää työpöytä ja kuvan taakse ikkuna(lauta jolla seison kuvanottohetkellä), käytävän varrelta aukeaa keittiö ja auki oleva ovi avautuu vessaan. Vessan oven päällä on lyhyen ihmisen heittämänä sijauspatjan suojus kuivumassa :DD Joo-o! Ajattelin kertoa ihan realistisesti mikä täällä on tilanne ;)
Jos ei kuvista nyt ymmärrä niin olen alkanut harkitsemaan vaatteideni pakkaamista, siksi tuo Ikea-kassi lattialla.


Tervetuloa keittiööni, tervemenoa samoilla toivotuksilla! :D Tiskiä, suklaata, kahvia ja suodatinpusseja. Kaappitilani tässä nykyisessä kopissa on niin pieni etten saa noita leipiä ja kahveja minnekään järkevästi jemmaan. Onnekseni asia korjaantuu maanantaina <3 ;) ..jos nyt vain sinne asti pääsisi!


Voi eih! Ihan oikeasti mitä tästä tulee??? Jayjay saapuu tänään minua jelppaamaan, mutta tuleva kämppikseni on töissä toisella paikkakunnalla. MINUU JÄNNITTÄÄ, KAIKKI!!! Iiik!

Eilen sain jo tulevalta kämmpikseltä yllätyksen etukäteen kun en suostunut nostamaan pehvaani hänen sängyltään ennen kuin hän lähti kokonaan pois. Olisi kuulema halunnut järjestää yllätyksen tuleviin yhteisiin tiloihimme muttei voinut kun kieltäydyin liikkumasta :D


Mulla on maailman paras kämppis maanantaista lähtien!

Now it's showtime! Neit laiskapöksy kaivaa muuttoinnon esiin ja keskittää sen pakkaamiseen! ... vai pitäiskö aloittaa tiskaamisella? Minen tiedä! 

Ei kommentteja: