1. syyskuuta 2011

Taistelu pallomahaa vastaan

Mulla on aina ollut tooodella herkka vatsa. Eilen sain siitä tarpeekseni. 

Olen joskus ollut päivän syömättä ihan vain sen takia että voisin käyttää jotakin kivaa tiukkaa toppi tai paitaa. Aina tarvitsee miettiä mitä laittaa päälle. Täytyy miettiä mitä teen mitä tulen mahdollisesti syömään ja joudunko paljon seisomaan niin että masu näkyy.

En ole itse tuossa kuvassa. Löysin sen googlettamalla sanan vatsan turvotus.. Mutta tuo näyttäisi siltä miltä itsekkin näytän joka päivä jos olen syönyt mitä olen halunnut.. Perus kouluruoka ja leipää illalla ja ehkä jotain muutakin. 

Pitkän ajan googletin kaikke mahdollisia vaihtoehtoja. Päädyin tilaamaan pienen paketin sinaire sinaire fortea. Tuo voi olla kyllä täysin väärä tuote, koska en ole huomannut että minulla olisi mitään kiusallisia ilmavaivoja..:D Mutta ehkä mie koitan nyt ainekin noita..:) 

Toinen vaihtoehto on että olisin gluteenittomalla ruokavaliolla. Mikä kuulostaisi kyllä melko hyvältä koska paahtoleipä ja kaikki leipä on niitä pahempia mitkä turvottaa..

Äiti epäili minulla keliakii, mutta en oikein itse usko sitä koska ei mulla ole koskaan vatsa mitenkään kipeä. Vain inhottavan iso olo mahan kanssa.

Toinen mitä aijon noiden tablettejen jälkee koittaa karppaus. Hiilarit turvottavat kyllä todella paljon. En voisi ikinä kuvitella meneväni ravintolaan syömään pastaa ilman löysää toppia. Tai ylipäätään syömään mitään! 
Äh taas älän kyllä kiihtymään kun olen kyllästynyt että maha määrää mitä puetaan!! 

Toivon että nuo tabletit olisivat oikea ratkaisu. :) Tottakai noiden lisäksi koittaisin välttää hiilareita ja gluteenia. Mutta nuo olisivat oiva ratkaisu jos haluan mennä ravintolaan syömään.:)
Toivottakaa mulle onnea ja menestystä tän kuurin kanssa. :D
-Jasmin

2 kommenttia:

Jennakaroliina kirjoitti...

Hahahha tästä postauksesta tuli ihan mieleen activian turvotus mainos :D

Vinkkaa toimiiko tommonen tilattava valmispaketti ruokavalio. Täälä yksi pallomaha ilmoittautuu, mutta en ole ikinä oikein uskonut tollasiin valmistuotteisiin / laihduuspillereihin sun muihin. Mutta ojos kerran toimii niin miksei niitä sitten kokeilis :)

jjasmi kirjoitti...

Voin kertoo et activia ei toimi ainekaan.:D

Täytyy joo kertoo miten ne tabletit toimii.. sormet ristis!