16. toukokuuta 2011

Nice feeling

HYVÄ SUOMEN LEIJONAT!!!! Aivan mahtava peli eilen! Itse katsoin matsin yksin vanhempieni luona, vanhuksien nukkuessa eli huutoa ei saanut harrastaa, mutta kyllä mä riehuin yksin pitkin olohuonetta äänettä vain! Aivan järjettömän hienoa voittaa Ruotsi, ja mikä parasta MAAILMANMESTARUUS!!! Järjetön fiilis!
Peli taisi olla minulle rankka  kokemus sohvalta käsin, koska heräsin tänään vapaapäivänä vasta ennen kahtatoista :D

Palataanpas hieman ajassa taaksepäin aikaan ennen pahinta lätkä- ja euroviisuhuumaa eli aikaan jolloin synttärini olivat ajankohtaiset. Joskus pitää vähän nautiskella "ylimääräisiä" pienien syiden vuoksi. Otimme karkumatkan höppänäni kanssa tälläisiin oloihin:


Viiniä, suklaata, pehmeät sängyt ja rentoutuminen <3 Moi, olet minun taivaassani.

Rentoutuminen ennen kahden viimeisen opiskeluviikon alkua oli kyllä harvinaisen hyvä idea, koska tämä elämä on aika rankkaa stressissä saati sitten kun siihen yhdistetään 1. Euroviisut (viisufanaatikko kuittaa Suomen kettumaisen esiintymispaikan...) 2. Lätkä. Vietettiin me tässä luokan iltaakin nollaten stressiä, mutta itse sain sieltä aivan älyttömän kipeät vatsalihakset. Nauru raikui ja meininki oli harvinaisen hyvä! Jatkoin itse juhlimaan Venäjän murkaamista Viikatteen keikalle poikaystävän kanssa jammaten. Mulla on ollu aika pirun hyvä meno tässä vapusta lähtien ;) Mitä nyt joku perhanan artikkelisemmari ja aisti-tentti himppasen viime viikolla pääsi hiostamaan.


Kohta starttaa tämän neidon Sorsa-Traktori ja korräytän vikaa kertaa tänä lukuvuonna kouluun. 3 päivää ja olen suorittanut 1 vuoden opiskelu-urakastani! MITÄ HITTOA? :o Kesä pelottaa niin kuin koko tulevaisuus, mutta mulle on nyt tässä jauhettu koko kevään ajan että kaikki järjestyy joten luottavaisin mielin etenen päivä kerrallaan. Muutamat raportit tehätävlistoilta pois niin voi rauhassa leijua kohti kesää.

Hyvä fiilis:
Eric Saade- Manboy (acoustic)

Ei kommentteja: