1. joulukuuta 2010

Tekstiä tänään, kuvia Jjasmilta viikon takaa

Tänään haluan vain tukea, en arvosteluja tai neuvoja.


Tänään miehet on tyhmiä.

Huolehdin muista, itsestäni ja kodistani sekä yritän parhaani mukaan saada koulun suoritettua.
En panosta pukeutumiseeni tarpeeksi ja syön suklaata "liikaa".. Oon kuitenkin tällänen fashion-pylly. Toiset sanoo "pidäpä huoli ettei kilot ala karttua noilla ruokatottumuksil", toiset toteaa "ai siks kun et tykkää siit-ja-siit oot noin laiha". Mitä mun pitää olla? Mistä mun pitää pitää?
Mä oon Nina ja mä rakastan suklaata, lämmintä sänkyä, poikaa/perhettä, ystäviä, kahvia, teetä, glögiä, kynttilöitä... Mun täytyy tykätä opiskelemastani alasta, koska tää on mun haave, mutta se ei tarkoita että juoksne innosta hihkuen klo 8 koululle jos vihana aamuherätyksiä. Tykkään valvoa, en tykkää herätä, how simple is that?


Tukea hakiessaan saa mitä älyttömämpiä ohjeita, koska KaikkiTietävät osaavat neuvoa. Jos toinen ihminen itkee lähes syyttä, ei kannata ehkä sanoa "Teeppäs jotain järjestystä elämääsi. Mietippä mikä sulle nyt on tärkeintä tällä hetkellä."
Jo pelkkä "Älä nyt itke, ei se ole niin vakavaa" on aivan älytön toteamus jos toinen itkee jo täysillä. Joo siinähän itkumyrskyssä on vallan mainio kirjoittaa ylös Mitä minä haluan elämältäni-listaa tai vaan lopettaa se itku kun eihän tää nyt niin vakavaa ookaan kun sä sen sanoit.

Elämässä ei ole hätää, mutta välillä sitä miettii mitähän perhanaa tapahtuu kun kaamosväsymys iskee eikä jaksa aamulla edes nousta sängystä. (terveisin eräs joka ei noussut aamulla.. ainakaan ajoissa "Ai Ninakin selvis kouluun!")

Pyykit on pesty, tyttö on käynyt pesulla ja unohtanut jälleen tältä päivältä koulutehtävät... Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää! = Hyvää itsenäisyyspäivää Ninna CO-OP-lähestymistavan merkeissä! :D

Ei kommentteja: