16. joulukuuta 2010

Himohamstraajan urakka

Minä ahkera opiskelija tehokäytin tärkeitä (koulutuksemme viimeisiä..) anatomian tunteja hieman erilailla kuin muut:

Että siis, moi mä niin kun ajattelin lähteä tänään 3 viikon joululomalle!!! En suinkaan ole innoissani!!!


Oli ikuistettava tämä vaateryökkiön koko, koska mukana on kolmas osa mun koko kaapista, joka on hieman normaalia suurempi. Kuvissa ei iha ilmene se vaatteen määrä, mutta voin kertoa esimerkiksi että erilaisia topppeja on mukana 20 ja muut paidat jatkavat samaa linjaa. Alusvaatteista taisin heitellä sängylle 'pakataan'-kasaan lähes kaikki.
Näinä hetkinä mä ymmärrän omistavani vähän liikaa vaatteita ja olevani vähä höpsähtänyt. Mauski kesällä kaiveli mun vaatekaappia (silloin vielä siis Kouvolassa, kotikotona) ja aikansa ihmeteltyään totesi "On sullakin kyl vitusti näitä releitä!" ja ystäväni täällä katselivat viime pakkauskertaani sängyltäni huudellen kysymyksiä "Miks sä et käytä näitä?".


Mukaan olisi vielä pakattava vähintään 3 kengät (tai sitten kaikki 10 paria..), kaksi talvitakkia ja tottakai muu roina (esim kosmetiikka, joululahjat, 2 tietokonetta..)
Ai että kuinka odotan kello neljää kun ihanainen mies näkee tämän tavaran määrän joka olisi hänen tarkoitus kyyditä Kouvostoliittoon. Ennustan vahvasti, että saan kuulla muutamia kettuilu-kommentteja "Ei mun auto jaksa edetä tollasel kuormal!"-tyylillä.

Kämpän "joulusiivous" (=muille normaali viikottainen imurointi, pölyjen pyyhkintä plus tiskaus) tuotti suuria ongelmia ja nyt vielä tämä älytön pakkausrumba, mutta kaikesta huolimatta:

Joululoma TJ0!!! 
+Ikävä on historiaa 3 tunnin päästä <3

Ei kommentteja: