20. elokuuta 2012

Kenkafriikin salaisuus

Olen hurahtanut uuteen kohteeseen. Ei se kohde kyllä mikään yllätys ole, minut tuntien. Rakastan kenkiä ja laukkuja, mutta yksi alue on elämässäni ollut ei niin kenkätarkka. Tuo alue oli urheilu.

Olen kahden viikon sisällä hamstrannut 2 vuotta vanhojen Lidlin (kyllä, luit oikein) lenkkareiden tilalle kahdet kauneimpiakin kauniimmat lenkkikengät. Ensimmäiset valitsin värin perusteella ja poikaystävän "pakottamana". Olen valitellut jalkakipuja lenkkieni jälkeen ja kipuiluhan tunnetusti ei pusaa uudestaan lenkille. Poikaystävä vihjasi ostavansa mulle vuosipäivälahjaksi mieleisnsä lenkkarit jos en ala jo toimia ite. Enhän mä nyt mitää lenkkareita taho rakkauspäivä-lahjaksi!!! :o Ensimmäiset rakkaani olivat Reebokin junior-mallistosta, kauniit, musta-pinkit ja aivan järjettömän kevyet. Nuo rakkaat on jo testattu tehokkaasti (avauslenkki 3h) ja todettu täydelliseksi! 

Nyt viikonloppu hurahdin kunnolla. Word is EasyTone



Omani ovat yllä olevien sekoitus; väri ylempää mutta malli alempaa. Noilla kävelyn jälkeen persus on sopivasti tulessa ja todellakin tuntee tehneensä jotakin. Askel on kevyt ja mukava! Mistään ei hierrä eikä paina vaan tuntuu kuin pumpulissa kävelisi! Parin vuoden haave on toteutunut! 

Tästä lähin en lenkkeile vaan iisitounailen! 

Ei kommentteja: