23. toukokuuta 2012

Euroviisupöhkö muisteloo

Kaikki minua pidempään (Be playful with yourself-bloginkin aikana) seuranneet saattavatkin tietää, että olen aivan sekona Euroviisuihin. Rakkautta on kestänyt 8 vuotta (EDIT// 10 vuotta koska kaikkihan sai alkunsa Laura Voutilaisen "fanittamisesta") ja edelleen sydämessäin kihelmöi kun tiedän näkeväni rakastani ;)
Minulla on vallan tiukat mielipiteet viisuehdokkaista, meiningistä ja kaikesta mitä viisuihin liittyy mutta hyvin harva niitä kuulee. Olen päättänyt pitäytyä rauhassa viisukuumeiluni kanssa ihan vain siitä syystä, että kovinkaan moni ei kyseisestä kiekumis-ketkutus-kisasta välitä. Tahdon pysyä omassa pilvessäni ;)
Ainoa ongelma vain on, että näin pahimmissa viisuhuumassa en voi olla hiljaa!
Ihanaa ihanaa Euroviisuja!

Voisin lähestulkoon sanoa ajoittain harrastavani Euroviisuja kun niiden tutkiskelu menee "vähän yli" :D Pahinta tää mun mania on ollut varmaan vuonna 2006 ja 2007, sittemmin ehkä hieman on rauhoituttu (mutta edelleen osaan noiden vuosien lemppareiden sanat ja popitan levyjä autossa :DD)
Taas on kaivettu vanhat lempparit esiin ja törmäsin viime vuoden rakkauteeni uudestaan. Tämä miekkonen osti viime vuonna sydämeni:




Aloin tuossa miettimään ikäkriiseissäni, että eihän vain tämäkin jäbä ole minua nuorempi. Kaivoin tiedon Wikipedian ihmeellisestä maailmasta ja miekkosen syntymävuosi kertoikin syyn mikä siinä viehättää. Minulla on jokin pakkomielle tuohon 1988 vuosikertaan, jotenkin kiinnostukseni syttyy aina tuona vuonna syntyneisiin;D
Hyvä vuosikerta löytyy myös tänään vierestäni ;)
Jjasmille kans winkkauksia ;)

Nina&Jjasmi <3 1988 vuosikerta

Ps. Terveisiä rusketus/palamisrajoilta! Kesä on tullut ja tenttiin on luettu erittäin ahkerasti Lappeenrannan Valleilla ;D Peba palo, hups!

Ei kommentteja: