14. kesäkuuta 2012

Kuulumisia ilman kuvia

Kesä pörrää parhaillaan kulmilla. Tämä typykkä on lomaillut ja "lomaillut" nyt mitäs oiskos 3 viikko realistista (?) :D
Ensi viikolla lopetan lomailun joten nyt viedän viimeisiä päiviä! Aurinkoa on yritetty ottaa ja kiloja karistaa. Perus kesämenoa siis! ;)

Omistan nykyisin nykyaikaisen puhelimen, eli kosketusnäytöllisen ja netillisen kapulan. Isäni ei malta pysytellä saman luurin kanssa pitkiä aikoja joten luovutti minulle Samsung Galaxy Gio:nsa. Olin jo ostamassa kesän aikana itselleni puhelinta, mutta ilmainen kelpaa vallan mainiosti ;D Puhelimen ansiosta nyt myös minulla on Instagram-tili jonka kautta mun maailmalla vaeltamista voi seurailla. En ole vielä lisäillyt/hyväksynyt tililleni yhtään seurailijaa, mutta jos nyt joku tahtoo mun eloa seurailla ni huikatkaa ;)
Toi on niin mua, jakaa fiilistä kuvilla <3 jesh!

Nyt kesäfiilistä musiikilla, tältä kuulostaa mun kesäfiilis;



Mun piti tänää mennä ottaa aurinkoa, jälleen kerran, mut aurinko petti mut. Tuolla se irvistelee mulle pilven takana eikä tahdo sieltä poistua! Aion silti yrittää!

Ei kommentteja: