22. marraskuuta 2012

En odota yllätystä, en pidätä hengitystä..

... mutta ajattelin vähän hihkua, iloita ja paeta.

(kuvitusta piti tulla, mutta en osannutkaan siirtää kännykästä kuvia..)
Harjoittelu on melkein ohi, lukuunottamatta muutamaa tuntia. Olen oppinut hirveästi tällä harjoittelujaksolla ja olen iloinen, että saimme irlantilaisen vaihtaritytön seuraksemme, koska hänestä on ollut ihanaa seuraa ja piristystä harmaisiin päiviin. Tänään on hyvä mieli, vaikka vähän ketuttaa pikku jutut. Harjoittelu on ollut ras-kas, mutta se on nyt takana. Mikä fiilis kun vihdoin voi sanoa suorittaneensa ensimmäisen 8 viikon pituisen harjoittelun. Edessä enää 2 ja sitten olen aikalailla valmis. Voi että!



Mun tekee kauheasti mieli kirjoitella, mutta oikeastaan ei ole mitään mistä kirjottelisi. Arki rullailee painollaan, mitä nyt tällä viikolla on nopeuttajana ollut uusia leluja kun kotiini eksyi ensin Samsung Tab ja toisena Nokia Lumia. Lelujen parissa illat lentää kuin siivillä enkä muista pakkailla, siivoilla tai tehdä harjoittelutehtäviä. Damn!

Huomenna siivilleen minut ottaa iso kone ja lähden...


Niin, reissuun! Olo on todella seesteinen, vaikka mahassa pyörii jännityspallo. Olen niin loman tarpeessa! Matkalaukku on onneksi jo valmiina nousuun, niin kuin minäkin. Ainoa hidastava tekijä on pakkaamattomat käsimatkatavarat. En tiedä ollenkaan mitä tarvitsen! Voih.. en vain malta odottaa!

Tiskit tiskattavaksi ja suihkun kautta petiin. 

Rakkaudella: Ninna

1 kommentti:

Ville Niskanen kirjoitti...

IHANIA biisejä :)

Hauskaa viikonloppua!