21. joulukuuta 2011

Sou bisi & tyttöystävä-haaste

Heipsan! Terveisiä täältä rentoutumisen keskeltä! Minun 5 mennyttä viikkoa ovat olleet niin täyttä painamista, etten ole rehellisesti sanottuna kyennyt keskittymään mihinkään kunnolla. Suoritin 4 viikon työharjoittelun ja koetin kaikki voimani keskittää siihen. Harjoittelun jälkeen oli aika painaa pikana miljoona asiaa koulussa, 3 tenttiä ja aivan liian monta seminaaria/kirjallista tehtävää. Aloitin lomani eilen ja nyt tässä aamukahvipöydässä koetan naputella viimeisiä koulutehtäviä koululle jotta aatonattona ei tulisi paniikki (viimeinen palautuspäivä).

Törmäsin Moumou-blogissa kivaan Tyttöystävä-haasteeseen, jonka päätin nyt kevennykseksi toteuttaa. 4 viikkoa harjoittelin "avovaimon" virkaa eli asuin poikaystävän luona harjoitteluni ajan, joten haasteen aihe sopii hyvin siihen ;) Saatte siis minua itseäni nyt esille ;)




Minua ei haittaa, jos wc-pöntön kannen jättää ylös. 
Ikuisuuskysymys... Minua haittaa periaatteessa, koska esteettisesti en pidä pöntön sisäpuolesta eli koko kansi pitää laittaa alas. Omassa kämpässäni nipotan tästä, koska lääkekaappini on pöntön yläpuolella enkä todellakaan aina muista ennen oven avaamista sulkea pöntön kantta jos joku on siinä käynyt juuri ennen minun lääkekaapilla vierailuani. Ei varmastikaan tarvitse kertoa, että olen joutunut kaivelemaan lääkekaapista tippuneita purkkeja ja rasioita pöntöstä? Toisaalta jos pönttö pidetään siistinä, en jaksa tästä asiasta nipottaa, muualla kuin omassa kämpässäni ;D Eli poikaystävän luona kansi oli miten oli sen neljän viikon ajan. Itselleni on vain kakarasta asti hoettu tätä mantraa.

On ihan okei könytä viereeni nukkumaan humalaisena ja pahalta haisten.
Ei ole okei, mutta kunhan tulee viereen! Käskyni aina on että vaikka olisi missä kunnossa niin mielellään pitää tulla viekkuun. Olen niin lähiesyydenkaipuinen ;) Toisaalta tässä on huonot puolensakin; mies ei herää huuruissaan vaikka makaisi päälläni saati jos minun pitää päästä vessaan...

Kuulun vahvasti “leikkele tulee leivälle juuston alle” -kuppikuntaan,
tämä periaate on mennyt kuluneiden vuosien aikana minulla sekaisin... poikaystävä on opettanut minulle eri tavan (jota en kykene määrittämään) enkä enää muista mikä oli alkuperäinen tapani :D Esimerkiksi juuri äsken söin leivän jossa kinkku oli päälimmäisenä, koska leipä oli paahdettu eikä silloin kinkkua voi laittaa lämpeämään leipää vasten :D

Säilytän veitset ja juustohöylät jääkaapissa 
niiden jutskien päällä mihin niitä käytän (lukuunottamatta juustohöylää kylläkin :D). Minusta näin on vain paljon kätevämpää! Itse omistan yhden voiveitsen ja 6 normaalia veistä enkä jaksa tiskata pahimmillan kuin kerran viikossa jolloin kaikki välineeni ovat jo likaisina. Joutuisin siis tiskaamaan useammin jos joka kerta ottaisin uudet välineet leivän tekoon ;)

Rakastan konsolipelejä,
nooooot! Rakastin pienempänä, mutta en kestä häviämistä nykyisin. Voin pelata ja minulla voi olla hauskaa, mutta en jaksa kovinkana kauaa.

Tämän tulos lienee, etten ole mikään unelmien tyttöystävä :DD

Ei kommentteja: