2. marraskuuta 2011

Rakkautta ensi kuulemalta

2 viikkoa olen etsinyt Rakkauttani.
Rakastuin muutamia viikkoja sitten vahingossa eteeni törmänneeseen täydellisyteen. En osannut kuvitella olevan niin koukussa jo että olisin ottanut ylös kaikki yhteystiedot. Päädyin etsimään ilman mitään millä etsiä miljoonien joukosta täydellä hakuammunnalla.  Mietin jo, että menikö mahdollisuuteni jo ohi, olin tästä jo lähes varma. Kunnes tänään hyvin nuutuneena päätin käyttää viimeisen oljenkorren ja avata Voicen soittolistan. Pläräsin aikani tuloksetta ja aioin jo luovuttaa, koska huomasin kellon liikkuneen liian nopeasti etsiessäni. Ja sillä maagisella luovuttamisen kynnyksellä silmiini osui nimi joka sanoi minulle jotakin mystistä. Siinä se oli! Minun Rakkauteni! Vihdoin yhdessä!



Rakkauteni on Marlon Roudette ja New Age <3 Olen täysin sulaa vahaa <3
(tämä ei ole seksistinen ihailu eikä valitettavasti maksettu mainoskaan)

Ei kommentteja: